(v živo) 21 dni preživeti s 100 evri ni mala malica (v živo) 21 dni preživeti s 100 evri ni mala malica Trboveljski dijaki, ki so tri tedne preživeli na delovni praksi na Portugalskem, so pred začetkom delovne prakse dobili vsak po 100 evrov žepnine. Že takoj so začeli načrtovati, kako bodo dobljeni znesek razporedili – za hrano, pijačo, oblačila, spominke ... Kakšno je njihovo končno »finančno poročilo«? Kako jim je šlo?
(v živo) TOP 6: Kaj videti, kupiti in poskusiti v Lizboni? (v živo) TOP 6: Kaj videti, kupiti in poskusiti v Lizboni? Že skoraj teden dni spremljamo sedem dijakov in dijakinj iz Trbovelj na delovni praksi na Portugalskem. Tokrat so si privoščili enodnevni izlet v glavno mesto – Lizbono! Kaj nam priporočajo? Kakšne so cene?
Mladi v tonah plastike vidijo podjetniški potencial! Mladi v tonah plastike vidijo podjetniški potencial! Samo v Evropski uniji vsako leto proizvedemo kar 58 milijonov ton plastike. Zgolj 40 odstotkov se je reciklira. »To je nesprejemljivo, želimo prispevati svoj delež in rešitve,« menita dijaka Gimnazije Vič Peter in Una, ki skupaj s svojimi sošolci izdelujeta aplikacijo za pravilno ločevanje odpadne embalaže in plastenko iz enotnih materialov.
(v živo) Sedem dijakov na Portugalskem pred finančnim izzivom! (v živo) Sedem dijakov na Portugalskem pred finančnim izzivom! Trboveljski dijaki Barbara, Laura, Ivana, Taja, Marko, Ina in Lucija, ki so se pri rednem pouku učili vodenja osebnih financ, so ta hip že trdno na portugalskih tleh. Tri tedne bodo daleč stran od doma v mestu Braga opravljali prakso. Bo njihova žepnina sploh »zdržala«? Kakšne (finančne) načrte imajo?
(galerija) Žiga, Peter in Matej so novi državni prvaki iz finančne pismenosti (galerija) Žiga, Peter in Matej so novi državni prvaki iz finančne pismenosti V sredo je na ljubljanski ekonomski fakulteti potekalo 5. državno tekmovanje iz finančne pismenosti za osnovne, srednje poklicne šole in gimnazije. Udeležilo se ga je 63 tekmovalcev.
(mladi in denar) Med počitnicami do evrov in pokojninske dobe  (mladi in denar) Med počitnicami do evrov in pokojninske dobe  Mladi, že odštevate dneve do brezskrbnih poletnih počitnic? Itak, vsi jih. A naj letošnje počitnice ne bodo samo za poležavanje, pohajkovanja in igranje igric. Meseca, ki prihajata, sta priložnost za nova znanja, izkušnje in zaslužek! Zaslužite lahko tudi 10 evrov in več na uro ... Pa ne pozabite, delo se vam šteje v pokojninsko dobo. Kako se pripraviti na svoj (prvi) pogovor za delo?
(Finančna šola za najstnike) 6 večnih nasvetov, da bodo finance pod kontrolo (Finančna šola za najstnike) 6 večnih nasvetov, da bodo finance pod kontrolo Na vsake toliko časa se splača obnoviti osnove osebnih financ. Povzemamo nekaj glavnih ugotovitev, ki so jih predavatelji predali 71 mladim finančni šoli za najstnike.

Trije dijaki rešili problematiko podtikanja drog v pijače v nočnih klubih

Gašper Kos, Maja Novak in Katarina Kunc iz Srednje ekonomske šole Roška so s podjetnim projektom, ki se loteva pereče in nevarne težave podtikanja drog v pijače v nočnih klubih, priborili naziv »Mladi podjetnik« leta 2015! Oglejte si njihov zmagovalni poslovni načrt.

Srednješolci iz vse Slovenije so se v okviru državnega tekmovanja Mladi podjetnik že 19. leto zapored pomerili v razvoju lastnih poslovnih zamisli, pisanju poslovnih načrtov in njihovem argumentiranju. Dijaki so svojo poslovno zamisel, načrt in navsezadnje tudi predstavitev projekta pripravljajo več mesecev, v 19 letih poteka tekmovanja Mladi podjetnik pa se je to tesno povezalo tudi z učnimi načrti ekonomski predmetnikov na srednjih šolah. Tam teorijo, pridobljeno pri rednem pouku, dijaki pod mentorstvom profesorjev izkoristijo v praksi pri razvoju lastne podjetniške zamisli.

Med 18 idejami zmagala zapestnica!

Na tekmovanje se je letos prijavilo 18 ekip z 18 srednjih šol, katerih podjetniško zamisel, poslovni načrt in predstavitev je ocenjevala posebna strokovna komisija . Med vsemi prijavljenimi projekti je strokovno komisijo s poslovnim načrtom in javno predstavitvijo najbolj prepričala ekipa Srednje ekonomske šole Roška, ki jo sestavljajo Gašper Kos, Maja Novak in Katarina Kunc. Naziv mladi podjetnik leta 2015, ki ga kot organizator tekmovanja s partnerji podeljuje GEA College - Fakulteta za podjetništvo, so si prislužili z odločno predstavitvijo in aktualno poslovno zamislijo. Ekipa se je namreč s projektom ARB d. o. o. lotili pereče in nevarne težave podtikanja drog v pijače v nočnih klubih. Kot rešitev so predstavili zapestnico, ki uporabniku omogoča preprosto, varno in hitro testiranje prisotnosti drog v različnih pijačah in s tem izogibanje potencialnim nevarnostim.

dr.-Jaka-Vadnjal-dekan-GEA-College-s-prvouvrsceno-ekipo-Srednje-ekonomske-sole-Ljubljana-in-mag.-Kat
Jaka-Vadnjal, dekan-GEA-College, s-prvouvrsceno ekipo Srednje ekonomske šole Ljubljana in Katja Kraškovic, direktorica Gea College.

Nagrada: štipendija in šolanje

Uvrstitev med prve tri ekipe 19. tekmovanja Mladi podjetnik je dijakom prinesla bogate nagrade v obliki štipendije za vpis v prvi letnik visokošolskega študijskega programa Podjetništvo na GEA College in kupona za 25-odstotni popust pri vpisu v Poletno šolo za bodoče podjetnike na GEA College.

Osnutek poslovnega načrta

Prvouvrscena-ekipa-Srednje-ekonomske-sole-Ljubljana-Roska.1429882155.jpg.s.360px.jpg
Prvouvrščena ekipa Srednje ekonomske šole Ljubljana Roška

»Smo skupina treh dijakov - Gašper Kos, Maja Novak in Katarina Kunc -, ki v šolskem letu 2014/2015 na Srednji ekonomski šoli Ljubljana delujemo v Podjetniškem krožku, kjer razvijamo lastno poslovno idejo. Naša poslovna ideja je: ARB,« povedo. »Naše podjetje bo delovalo v sekundarni gospodarski panogi. Firma podjetja je ARB d. o. o. Sedež podjetja se nahaja na Roški cesti 2 v Ljubljani. Predviden datum registracije podjetja je 10. 6. 2015. Podjetje bo delovalo na področju proizvodnje drugih izdelkov iz plastičnih mas.« Če se sprašujete, kako izgleda osnutek poslovnega načrta, si v nadaljevanju za navdih ali motivacijo oglejte zmagovalni osnutek poslovnega načrta dijakov Srednje ekonomske šole Roška.

1. PONUDBA VREDNOSTI

• Zapestnica za potrošnika predstavlja enostavno, varno in hitro testiranje prisotnosti drog v različnih pijačah, brez napora in dodatnega dela.

2. SEGMENTACIJA KUPCEV

• Naš ključni segment kupcev predstavljajo vsi prebivalci, ki se hodijo zabavati v nočne klube, koncerte in se želijo počutiti varne pred zlorabami.

3. DISTRIBUCIJSKE POTI

• Proizvode bomo prodajali sami preko spletne trgovine, zapestnice pa bo mogoče dobiti tudi v lekarnah, v DrogArt-u, nočnih klubih/barih.

4. ODNOSI S KUPCI

• V oglaševanje bomo ob ustanovitvi vložili 25 % ustanovitvenega kapitala, nato pa znesek prilagajali potrebam. Oglaševali se bomo primerno našemu tržnemu segmentu vsekakor pa bomo izdelali lastno spletno stran in promocijsko gradivo.

• Naša konkurenčna podjetja se oglašujejo le na lastnih spletnih straneh.

5. KLJUČNI PARTNERJI

• DrogArt

Kemijski inštitut

6. KLJUČNE AKTIVNOSTI

• proizvodnja izdelka

• marketing

• zaščita patenta, blagovne znamke in designa

7. KLJUČNI VIRI

• poslovni prostori (pisarna, proizvodnja, skladišče)

• ustrezni kadri

• material (indikatorji, zapestnica, gumb, embalaža)

• martketing

• izum = načrt izdelave zapestnice

8. STROŠKI

• Kalkulacija lastne cene zapestnice ARB:

(kalkulacija je narejena za 1000 izdelkov mesečno):

STROSKI-SLIKA.1429881698.png.s.960px.png
Kliniki na sliko za povečavo

9. VIRI PRIHODKOV

• prodaja zapestnic ARB

• prodaja testerjev

0
Komentiraj

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.