(finančna šola) Preverite, kaj bi najstniki naredili z 10 tisočaki (finančna šola) Preverite, kaj bi najstniki naredili z 10 tisočaki Ker odraslim primanjkuje zamisli, kam z denarjem, smo preverili, kaj bi z 10 tisočaki naredili najstniki.
(galerija) Žiga, Peter in Matej so novi državni prvaki iz finančne pismenosti (galerija) Žiga, Peter in Matej so novi državni prvaki iz finančne pismenosti V sredo je na ljubljanski ekonomski fakulteti potekalo 5. državno tekmovanje iz finančne pismenosti za osnovne, srednje poklicne šole in gimnazije. Udeležilo se ga je 63 tekmovalcev.
(mladi in denar) Med počitnicami do evrov in pokojninske dobe  (mladi in denar) Med počitnicami do evrov in pokojninske dobe  Mladi, že odštevate dneve do brezskrbnih poletnih počitnic? Itak, vsi jih. A naj letošnje počitnice ne bodo samo za poležavanje, pohajkovanja in igranje igric. Meseca, ki prihajata, sta priložnost za nova znanja, izkušnje in zaslužek! Zaslužite lahko tudi 10 evrov in več na uro ... Pa ne pozabite, delo se vam šteje v pokojninsko dobo. Kako se pripraviti na svoj (prvi) pogovor za delo?
Prvo mesto v denarnem kvizu osvojila Slovenija! Prvo mesto v denarnem kvizu osvojila Slovenija! Zmago sta si v Bruslju priborili najstnici Zala Kacafura Stanič in Sanja Feltrin iz Osnovne šole Dušana Muniha iz Mosta na Soči.
(mladi in denar) Na počitnicah do zastonj postelje ali celo hiše (mladi in denar) Na počitnicah do zastonj postelje ali celo hiše Sliši se sanjsko – potuješ po svetu in spiš zastonj. Včasih to sicer vključuje tudi kakšno protiuslugo, kot je čuvanje živali ali kar hiše. Poiskali smo nekaj brezplačnih možnosti potovanja, ki ne vključujejo spanja na tujem travniku ali pod mostom. Primerno tako za mlade kot bolj avanturistične družine.
(Finančna šola za najstnike) 6 večnih nasvetov, da bodo finance pod kontrolo (Finančna šola za najstnike) 6 večnih nasvetov, da bodo finance pod kontrolo Na vsake toliko časa se splača obnoviti osnove osebnih financ. Povzemamo nekaj glavnih ugotovitev, ki so jih predavatelji predali 71 mladim finančni šoli za najstnike.
Osnovnošolec, srednješolec, študent. Za vas smo poiskali najugodnejšo banko v letu 2018! Osnovnošolec, srednješolec, študent. Za vas smo poiskali najugodnejšo banko v letu 2018! Mladim prvo banko najpogosteje izberejo starši, velikokrat, ko so še otroci. Pri tej izbiri največkrat ostanejo, tudi če je ponudba pri drugi banki ugodnejša. Pa je to pametno za denarnico? Ni. Zato smo se med 15 bankami odločili poiskati najugodnejšo za osnovnošolce, srednješolce in študente!

Kako bi mladi prodajali mladim

Kako mladi nakupujejo? Sta Instagram in Facebook pomembna? Študenti so o nakupovalnih navadah mladih razmišljali na dogodku innovative all-nighter, kjer so v 24 urah podjetjem pripravili strategijo za osvajanje mladih. Predstavljamo zmagovalce.

Kaj je pomembno mladim kupcem? S pomočjo mladih smo izluščili pet glavnih stvari.

CENA VS. KAKOVOST: Mlade zanima, kako dobiti čim več po čim nižji ceni. »V povprečju za mlade vrednost izdelka temelji predvsem na kakovosti in ceni. Mladi porabniki so zelo nezvesti v smislu pripadnosti točno določenemu izdelku,« opaža 21-letna Diana, ena izmed članic zmagovalne ekipe Kreativni študenti, ki so pripravile zmagovalno strategijo za ekonomsko fakulteto v Ljubljani na dogodku Innovative All-nighter.

IZKUŠNJA, ESTETIKA IN AVTENTIČNOST: Velik pomen ima tudi videz izdelka, bolj je estetsko dodelan, večje je zanimanje zanj. »Želimo biti drugačni in veliko damo na avtentičnost, izkušnje in doživetje,« menijo člani skupine Turistica - Andreja Gradišek (22 let), Lea Podgoršek (22 let) in Miha Košir (22 let) ter Eva Lamberšek (23 let).

RAZMIŠLJANJE Z DANES NA JUTRI: »Mladi živijo iz dneva v dan in ne razmišljajo dolgoročno,« opažajo 21-letni Lucijan Kvar in Ana Marija Udovič ter 22-letni Tadej Aleš, člani zmagovalne ekipe TaLuNa, ki je pripravila najboljšo strategijo za Zavarovalnico Triglav.

SAMOINICIATIVNOST: »Mladi imamo dostop do veliko informacij, zato se o stvareh predhodno informiramo, samoiniciativno raziščemo ozadje,« povedo člani TaLuNe.

PRAKTIČNOST UPORABE: Mladim je pomembna praktičnost, ki je pričakovana zaradi njihovega energičnega tempa življenja. »V mislih nimamo le praktičnosti izdelkov, ampak tudi načinov uporabe. Všeč nam je vse, kar poteka hitro in konkretno, ne maramo dolgovezenja, zato želimo, da je vse, kar je na voljo, izjemno praktično in uporabno,« strnejo članice skupine LLUV - Valerija Oblak (22 let), Lara Burkat (22 let), Lara Vučić (21 let), Urška Bastarda (21 let), ki so si zamislile zmagovalno strategijo za podjetje Studio Moderna.

Vse te točke so mladi imeli v mislih, ko so v 24 urah sestavljali prodajno strategijo za nekatera največja podjetja v Sloveniji, ki bi rada svoje izdelke približala mladim.

Kdaj so mladi pripravljeni plačati več

Čeprav naj bi veljajo splošno prepričanje, da so mladi zapravljivi in nepremišljeni kupci, ne smemo zanemariti dejstva, da na nakupovanje izdelkov in plačevanje storitev mladih vpliva cvenk v denarnici. V dijaških in študentskih letih pa ga ni ravno na pretek, zato po mnenju študentov, ki so zmagali na dogodku Innovative All-nighter, mladi zelo dobro premislijo, preden se podajo v večji oziroma dražji nakup. Seveda je za mlade še vedno pomembno, da cena ni v višavah in da je dostopna, a so primeri izdelkov, storitev, ko so vendarle pripravljeni odšteti tudi nekoliko več denarja. »Čeprav se mladi dojemajo kot izjemno zapravljivi, se še vedno zanimamo za ceno in nam razlika med plačanim in pridobljenim pomeni veliko,« menijo študentje skupine TaLuNa, ki so pripravili zmagovalno strategijo za Zavarovalnico Triglav. Tudi študentje zmagovalne ekipe Turistica, ki so bili nagrajeni za inovativno rešitev Gorenja Group, menijo, da je cena zelo pomembna. »A če nam dodana vrednost izdelka ali storitve nekaj pomeni, smo pripravljeni odšteti več,« odgovarjajo. Študentke skupine LLUV povedo, da so za izdelke, ki jih bodo uporabljali več časa, več let in vedo, da so kakovostni, pripravljeni odšteti več denarja. »To so na primer telefon, računalnik, gospodinjski aparati, avto itd.,« naštejejo. Enaindvajsetletna Diana pa nam je še povedala, da so mladi po njenem mnenju več denarja pripravljeni odšteti za izdelke oziroma storitve s področja osebne nege, kot so vlažilne kreme ali pa masaže. »Nekateri pa raje odštejejo več za dobro znamko telefona ali računalnika. Seveda je na koncu vse odvisno od posameznikovih želja,« še doda študentka Diana. Z njo se strinjajo tudi študentje skupine TaLuNa. »Včasih smo pripravljeni plačati več za frizerja ali tehnologijo kot za kakovostnejšo hrano ali obleke.«

Hvala, ne!

Katere so tiste najpogostejše napake, ki jih počnejo trgovci, da odvrnejo mlade od nakupa. Ekipa študentk LLUV je povedala, da jih najbolj moti direktna in vsiljiva prodaja. »S tem prodajalci dosežejo ravno nasproten učinek, torej, da nas prav zaradi vsiljivosti izdelek ne zanima več. Če nekaj pritegne našo pozornost, se radi o stvari dobro pozanimamo, vendar ko sami to želimo,« povedo.

Vplivneži vplivajo na nas

Da so mladi fani družbenih omrežij in spletnih trgovin, se vse bolj zavedajo tudi podjetja. Spletne trgovine in družbena omrežja so danes postali za mlade eden izmed pomembnejših dejavnikov pri nakupnih odločitvah, povedo mladi, ki so pri svojih strategijah za podjetja veliko mislili nanje. »Na podlagi mnenj vplivnežev, blogarjev se hitreje odločimo za nakup oziroma imajo ti velik vpliv na naše želje in potrebe, zato so družbena omrežja odločilna za pridobivanje uporabnikov, navdušencev in kupcev,« povedo LLUV. In dodajajo, da je mladim zelo pomembno, da prek družbenih omrežij reklame in oglasi temeljijo na posredni ali neposredni zgodbi, ki pritegne in zbudi zanimanje ne le za določen izdelek, ampak tudi za podjetje kot celoto.» Družbena omrežja spodbujajo zavedanje o blagovni znamki,« pove ekipa študentov, ki se je poimenovala Turistica.

Popolna pa tudi nepopolna življenja na družbenih omrežjih imajo na nas velik vpliv, zato narašča priljubljenost vplivnežev - tako z vidika podjetij, ki si take advokate poiščejo, kot vplivnežev samih, razmišljajo mladi. Zelo pomembna je prisotnost podjetij na družbenih omrežjih z različnimi nasveti, popusti, izzivi in inovativnimi ponudbami za mlade.

0
Komentiraj

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.